OSOBNÍ DOPIS
Autor: Jarda Cirkovský
24. dubna 2020
Víte, která věc bude majitele firem a manažery v současné době zajímat víc než kdy jindy?
ÚSPORY!
Proč?
Celá řada firem začne anebo již v důsledku ekonomická krize přijímá úsporná opatření.
Dá se proto očekávat, že vám nadřízený položí otázku: „Kolik ušetříte?“
Možná že vás SOUČASNÁ SITUACE přiměla výrazně šetřit již nyní, proto musíte hledat prostor pro úspory.
Možná sami vidíte, že vaše nákupní ceny a podmínky nepatří zrovna k nejlepším, a hledáte nejefektivnější způsob, jak to rychle změnit.
- Co kdybych vám prozradil praxí prověřené způsoby, jak systematicky vytvářet úspory?
- Co kdybyste znali různé metody a postupy, které můžete použít, a tak vytvářet úspory s menším úsilím?
- Jaké by to bylo vědět, které metody a postupy jsou v konkrétní situaci vhodné a které jsou naopak nepřijatelné?
Nejste v tom sami
Sám jsem byl několikrát ve své praxi postaven před nepříjemnou skutečnost a bylo mi stanoveno, kolik musím uspořit.
Musím se přiznat, že ne vždy se mi to povedlo.
Za posledních 12 let jsem měl možnost hovořit se stovkami různých manažerů nákupu či nákupčích a pomoci jim se v této problematice lépe orientovat.
Uvědomil jsem si, že ne všichni v tomto mají zcela jasno.
Proto jsem začal sledovat, jak pracují úspěšní manažeři nákupu.
Hledal jsem a vymýšlel jsem nějaký ucelený systém, který by krok za krokem provázel nákupčí na cestě vytváření úspor.
A jejich odhad výše ročních úspor byl výsledkem promyšleného systému práce.
A nejen odhad na základě pohledu z okna.
Tajný recept úspěšných pro nadprůměrné výsledky
Co dělají úspěšní manažeři nákupu jinak? Mohlo by se zdát, že jde prostě o náhodu.
Pár vyvolených to náhodou dokáže a ostatní selžou. Jenže… TAK TO NENÍ!
Ti úspěšní mají NADHLED, VZDĚLÁVAJÍ SE a především mají STRATEGII.
Rozeznali, co je vážně důležité, a moc dobře vědí, na co dlouhodobě zaměřit svoji pozornost.
Pozorováním úspěšných a učením se jsem přišel na 8krokový postup a jeho jednotlivé fáze jsem rozvinul do většího detailu tak, aby i méně zkušení nákupčí podle něj mohli pracovat a dosahovat dobrých výsledků.
Hlavní kameny úrazu
Na celé řadě příkladů jsem měl možnost vidět, že zdaleka ne všichni nákupčí jsou schopni provést výběrové řízení stejně úspěšně. A to je dovednost, kterou by měl umět snad každý nákupčí.
Proto se nelze divit, že většina nákupčích, kteří mají za úkol generovat úspory:
- nemá vytvořený ucelený a promyšlený systém práce,
- zpravidla se soustředí pouze na vyjednání lepších nákupních podmínek,
- a někteří ani netuší, jaké metody existují a jak je smysluplně propojit.
Pokud patříte do této skupiny, není to vaše chyba.
Skutečností je, že naučit se nákupnímu řemeslu pár let trvá. A základním stavebním kamenem je mít se od koho učit.
Existuje systém
Existuje systém, díky kterému je možné krok za krokem postupovat a vytvářet úspory, a to i když nejste nákupní profesionál s mnohaletou praxí.
Pokud ho budete znát a podle něj budete postupovat, získáte jednoduché know-how, které vám ukáže cestu a umožní:
- odhalit prostor pro NEJVĚTŠÍ úspory,
- určit, kterých úspor dosáhnete RYCHLE,
- které úspory vyžadují VELKOU časovou investici,
- získat OSVĚDČENÉ tipy, triky a postupy pro optimalizaci nejenom cen, ale i ostatních nákladů,
- používat NÁVOD obsahující ověřené metody a strategie.
Tento systém, tento konkrétní plán, jsem prezentoval na živém semináři a zde je hodnocení jeho účastníků:
„Na seminář jsem se přihlásil z důvodu dozvědět se něco z oblasti strategie vytváření úspor. Toto téma je v naší firmě jednou z priorit. Přestože jsem se za 19 let práce v nákupu již něco na toto téma dozvěděl a v praxi implementoval, byl pro mě seminář dalším zdrojem podnětů a zkušeností, jak nákupní plán pro příští rok připravit zase o něco lépe. Pokud tedy neznáte odpověď na otázku, kolik příští rok ušetříte, doporučuji tento seminář navštívit.“
„Absolvoval jsem seminář Strategie vytváření úspor krok za krokem. Na školení jsem šel s cílem prohloubit si znalosti a naučit se nové metody pro vytváření úspor. V tomto seminář splnil moje očekávání, a navíc jsem se přesvědčil, že naše metody, výpočty i prezentace úspor již jsou na vysoké úrovni. Což pro mě bylo také velmi důležité. S průběhem semináře jsem byl velmi spokojen. Bylo patrné, že lektor má mnohaletou praxi v oboru, a díky tomu byl výklad doplněn častými příklady z praxe.“
Pokud se již nadále nechcete topit v operativě, pokud chcete rychle dosáhnout výsledků, potřebujete konkrétní plán
Plán, který vám:
- ukáže cestu,
- vytyčí milníky,
- nasměruje vaši pozornost na to důležité,
- poskytne vedení zkušeným nákupčím,
- umožní zapojení do podpůrné skupiny.
To jsou důvody, proč jsem se rozhodl vytvořit on-line trénink 30denní výzva: Strategie vytváření úspor krok za krokem v praxi
👉 Dopodrobna rozebereme 8krokový postup vytvoření velmi účinné strategie realizace úspor.
👉 Získáte podrobný manuál na to, jak možné úspory identifikovat a také realizovat. Díky tomuto přesnému návodu budete schopni pracovat, i když nemáte dlouholetou nákupní praxi.
👉 Získáte osvědčené tipy, triky a postupy pro optimalizaci nejenom cen, ale i ostatních nákladů. Pokud tyto informace a postupy uplatníte v praxi, zabráníte zbytečnému plýtvání.
👉 Stane se z vás nákupní profesionál, který dokáže řešit nejen záležitosti operativního charakteru, ale i přemýšlet a pracovat dle cílevědomého postupu.
👉 Video si můžete kdykoliv zastavit, vrátit se zpět anebo pracovat svým tempem.
Co se dále dozvíte
- Seznámíte se s tím, jaké nejčastější typy úspor v nákupu existují.
- Podíváme se na to, jak spočítat výši dosažené úspory.
- Ukážeme si 8 kroků dobré strategie realizace úspor.
- Dozvíte se, jakých 5 faktorů nejvíce ovlivňuje váš nákupní trh, proč a jak jej analyzovat.
- Představíme si 5 základních metod, které vedou k dosažení úspor a měl by je znát každý nákupčí.
- Naučíte se vytvářet a používat výdajové analýzy, a to jako nezbytný zdroj informací.
- Ukážeme si, jak správně tyto metody aplikovat v každodenní praxi.
- Dozvíte se, jak správně identifikovat kategorie, kde získáte úspory nejrychleji a s nejmenším úsilím.
- Získáte podrobný manuál na to, jak možné úspory identifikovat a také realizovat.
- Podíváme se na techniky, jak dosáhnout úspor u současných dodavatelů.
Po absolvování ob-line tréninku sami dokážete
👉 Ne ve všech nakupovaných kategoriích je stejný prostor pro úspory. Po absolvování tréninku dokážete odhalit prostor pro NEJVYŠŠÍ ÚSPORY a odhadnout, které dosáhnete S NEJMENŠÍM ÚSILÍM a které naopak budou vyžadovat větší časovou investici.
👉 Ne ke všem dodavatelům a nakupovaným skupinám zboží a služeb se můžete chovat stejně. Proto si ukážeme, jak určit správný postup realizace úspor a vybrat odpovídající metody a nástroje pro danou situaci.
👉 Ne všechny činnosti jsou stejně důležité. Naučíte se určit si priority, vyhodnocovat optimálnost vašeho postupu a případně ho vhodným způsobem upravit
Otázkou je: Co vám osobně přinese, pokud systém uplatníte ve své praxi?
- Jaké by to bylo, kdyby vás kolegové začali uznávat, protože máte výsledky?
- Jaké by to bylo, kdyby se od vás kolegové začali učit?
- Jaké by to bylo, kdyby se vaše úspěchy promítly na výplatní pásce?
V tomto on-line tréninku zjistíte více než během několika let pokusů a omylů.
Nečekejte nudnou teorii. To, co uslyšíte, jsem si vyzkoušel ve své praxi nebo se naučil od úspěšných manažerů nákupu.
A navíc dostanete konkrétní úkoly, které když splníte, POVEDOU K REÁLNÝM VÝSLEDKŮM, k reálným úsporám.
Budeme v pravidelném kontaktu a osobně vám s řešením vašich problémů pomohu.
Neslibuji stotisícové úspory na počkání.
S absolutní jistotou vám říkám, že s touto 30denní akční výzvou máte mnohem větší šanci na úspěch, než když se v tom budete plácat sami.
Dává vám to celé smysl?
Přečtěte si, jak on-line 30denní výzva: Strategie vytváření úspor krok za krokem v praxi bude probíhat.
1. TÝDEN
📌 Cílem této fáze je pochopit význam firemního nákupu pro společnost. Může se to zdát jako banalita, ale to se vám bude hodit při „prodeji“ dosažených výsledků. Bohužel ze zkušeností vím, že celá řada nákupčích toto podceňuje.
📌 Dále je cílem znát, jaké nejčastější druhy úspor existují.
📌 Vědět, jaká konkrétní opatření je důležité při jejich realizaci přijmout.
📌 Rozpoznat, v jaké kategorii nakupovaného sortimentu zboží nebo služeb můžete odhalit největší nebo nejrychlejší potenciál pro vytvoření úspor.
📌 Představíme si 8krokový nákupní plán – plán realizace úspor – a začneme rozebírat jeho jednotlivé části.
📌 V prvopočátku si ukážeme, jak analyzovat nákupní portfolio a co lze z výdajové analýzy vyčíst.
📌 Následně se podíváme, kde brát důležité informace pro naše rozhodování o tom, kolik toho budeme nakupovat.
📌 Na tuto část navazuje další nezbytný zdroj informací, a to je analýza trhu. Podíváme se, jak o trhu přemýšlet z pohledu firemního nákupu.
📌 Dále na to, jak do tohoto přemýšlení zapadají ekonomické cykly a tržní trendy. Plus, jak vybrat vhodnou nákupní politiku.
2. TÝDEN
📌 V druhém týdnu nás čeká představení různých technik, které k dosažení úspor můžete použít.
📌 Také zamyšlení nad klíčovou otázkou: Kolik to bude stát?
📌 Mezi techniky, které rozebereme, tak bude patřit vyjednávání a kompetitivní vyjednávání, standardizace, sdílení úspor a postup realizace výběrového řízení.
📌 V předposlední části rozebereme možné scénáře odhadu úspor.
📌 V poslední části se podíváme na to, jak vhodnou formou shrnout vaši dosavadní práci.
📌 A protože jsme v akční výzvě, představíme si konkrétní činnosti vedoucí k dosažení úspor.
📌 Na vás pak bude VYBRAT SI KATEGORII, VE KTERÉ CHCETE VYTVOŘIT ÚSPORU, a udělat rozhodnutí o způsobu dosažení.
3. TÝDEN
📌 V této fázi vezmeme vše, co jsme se naučili, a začneme to aplikovat v praxi – připravíme reálné výběrové řízení a odešleme pozvánku.
📌 K dispozici budete mít ostrou verzi úspěšného eAukčního softwaru PROEBIZ TENDERBOX.
📌 Pokud s používáním nemáte žádné zkušenosti, tým specialistů vám bude připraven s využíváním programu pomoci. Dobrou zprávou je, že testovací provoz je BEZPLATNÝ.
📌 Případně můžete využít e-mail a excelovskou tabulku nebo jiný nástroj.
4. TÝDEN
📌 V posledním týdnu sklidíme plody svojí práce.
📌 Osobně jsem se na tuto fázi vždy s napětím těšil.
📌 Na tento týden naplánujeme realizaci ostrých výběrových řízení a realizaci skutečných úspor.
Připojte se ještě dnes do on-line 30denní výzvy: Strategie vytváření úspor krok za krokem v praxi. Získáte dovednosti, které povedou k vytváření větších úspor.
Ještě nikdo nenabídl nákupním profesionálům tak konkrétní know-how v kombinaci s vedením, podporou a propojením na skutečnou praxi.
Pokud si umění vytvářet úspory osvojíte, přinese vám to v příštích letech milionové úspory.
A když se na tím zamyslíte, je prakticky nemožné, abyste dobře uměli nákupní řemeslo a nestal se z vás respektovaný profesionál.
Možná si říkáte, kolik tedy trénink stojí a jak ho získáte?
Za chvíli vám to prozradím.
Představte si, že váš nákupní obrat je 100 milionů Kč bez DPH ročně. (Záměrně zůstanu při zemi.)
Pokud byste si mě pozvali a díky tomu byste pak ročně ušetřili pouze 2 % z nákupního obratu (opět raději zůstávám při zemi), což jsou 2 000 000 Kč.
Investice do takového celodenního vzdělávacího programu by vás vyšla na minimálně 27 000 Kč bez DPH.
Předpokládám, že mi dáte za pravdu, že by se vám investice vrátila mnohonásobně?
Jaký dopad by trénink měl na:
- vaše sebevědomí,
- kariéru,
- výplatu?
Faktem je, že stát se dobrým nákupčím, který zná různé metody a nástroje a umí je vhodně kombinovat s ohledem na význam nakupované komodity nebo dodavatele, nelze přes noc.
Nyní nastal správný čas pobavit se o výši investice do tohoto tréninku
Hodnota on-line tréninku 30denní výzva: Strategie vytváření úspor krok za krokem v praxi je 27 000 Kč bez DPH.
Investice do něj se vám vyplatí, pokud:
- chcete projít váš nakupovaný sortiment a hledat prostor pro úspory,
- chcete se vzdělávat a dělat svoji práci lépe,
- slíbíte mi, že se nenecháte zavalit operativou a půjdete do akce.
Mám pro vás dobrou zprávu
- V rámci této předprodejní akce vás trénink nevyjde na 27 000 Kč. Připravil jsem pro vás zvýhodněnou cenu…
- Celý trénink získáte jen za 14 950 Kč. Je to pouhý zlomek z úspor, které se vám podaří dosáhnout.
Je v to nějaký háček?
Je jedna věc, o které se musím zmínit dříve, než vyplníte objednávku.
Tréninku 30denní výzva: Strategie vytváření úspor krok za krokem v praxi spustím 3. srpna 2020.
NYNÍ NABÍZÍM TRÉNINK V PŘEDPRODEJI.
Abych vám vynahradil čekání, připravil jsem pro vás speciální předprodejní cenu, za kterou trénink NEZÍSKÁTE nikdy v budoucnu.
👉 Hodnota 30denní výzvy je 27 000 Kč.
👉 Na webových stránkách ji později budu nabízet za 14 950 Kč bez DPH.
Jen pár dnů v NEVEŘEJNÉM PŘEDPRODEJI ji získáte
za 9 950 Kč bez DPH.
Dává vám to smysl?
Přemýšlíte, kde vyplnit přihlášku? Tak počkejte ještě chvíli! Protože výzvu ještě vylepším. Mám pro vás tři bonusy…
Tři bonusy pro rychlejší a jednodušší cestu k dosažení úspor
K obsáhlým materiálům, zahrnujícím mé osmadvacetileté zkušenosti nabyté vlastní nákupní praxí, navíc získáte ZDARMA tyto velmi hodnotné BONUSY.
- BONUS #1:Šablona (vzor) dokumentu tvorby plánu nákupu včetně ukázkového textu v hodnotě 1 500 Kč.
Nevím jak vy, ale při psaní různých dokumentů vždycky nejprve přemýšlím, o čem přesně text bude a jaké budou jeho hlavní části – jaká bude jeho osnova. Díky této šabloně nebudete muset hledat nebo vymýšlet vhodnou formu.
- BONUS #2:Získáte dvouměsíční přístup do ostrého softwaru PROEBIZ TENDERBOX v hodnotě 44 000 Kč bez DPH.
Díky tomu zjistíte, jak snadno se ovládá a jaké mimořádné úspory a zkrácení času nutného na realizaci výběrového řízení můžete dosáhnout.
- BONUS #3:Uzavřená diskusní facebooková skupina a komunita stejně naladěných kolegů z nákupní branže pro členy 30denní výzvy.
Osobně se vám budu věnovat a zodpovídat na vaše dotazy. Pro poskytnutí maximální podpory si na pomoc přizvu experty ze společnosti PROEBIZ. Společně se budeme starat, abyste dosáhli vytyčeného cíle.
Cena: SAMOSTATNĚ NEPRODEJNÉ. ZDARMA
Toto jsou tři bonusy, které vám pomohou realizaci strategie vytváření úspor zavést do praxe.
Chcete se naučit různé postupy vytváření úspor a přenést je do každodenních činností?
On-line trénink 30denní výzva: Strategie vytváření úspor krok za krokem v praxi vám poskytne návod, jak generovat úspory. Naleznete v něm know-how, které můžete ihned aplikovat v praxi.
Dává vám 30denní výzva smysl, ale firma již zavedla úsporná opatření a kompletní trénink vám neuhradí?
👉 Zkuste levnější variantu. Objednejte si samostatný ON-LINE KURZ a postupujte dle návodů sami. V členské sekci na vás budou čekat jednotlivá videa v rozsahu jednoho školícího dne.
👉 V této low-cost verzi počítejte s investicí 3 950 Kč bez DPH.
Získáte roční přístup k jednotlivým videím.
Kdo je autorem výzvy a proč mu důvěřovat
Lektor: Jaroslav Cirkovský
Získáte mé osobní KHOW-HOW, které jsem nabyl během své dlouholeté praxe.
V oblasti nákupu a obchodu působím od roku 1992.
Jako nákupní manažer jsem pracoval v prostředí českých i zahraničních společností.
Jsem absolventem britského vysokoškolského programu zaměřeného
na strategické řízení a držitelem titulu Master of Business Administration (MBA) uděleného britskou Nottingham Trent University.
Na OPEN UNIVERSITY CR, BUSINESS SCHOOL jsem získal Profesionální diplom v managementu.
Stále na sobě tvrdě pracuji a vzdělávám se. Absolvoval jsem řadu kurzů, seminářů a konferencí se zaměřením na problematiku nákupu, a to v České republice i zahraničí.
O svoje znalosti se pravidelně dělím na svém blogu.
Organizování kurzů pro profesionální nákupčí se věnuji od roku 2010. Od té doby jsem osobně vedl více než 260 seminářů, které navštívilo téměř 2 000 lidí.
Nejčastější otázky a odpovědi
V čem se liší tento trénink od běžných živých kurzů?
Co když budu mít v tréninku otázky?
Kdy startuje trénink 30denní výzva: Strategie vytváření úspor krok za krokem v praxi?
Co když nebudu mít dostatek času se tréninku věnovat?
Proč se učit zrovna ode mě?
V 30denní výzvě plánujete použít software PROEBIZ. Co když ho vůbec neznám?
V 30denní výzvě plánujete použít software PROEBIZ. Co když ho již máme zakoupený?
Proč se máme přihlásit s časovým předstihem?
Jaký je rozdíl mezi on-line 30denní výzvou a on-line kurzem?
Máte další otázky?
Podmínky účasti
30denní výzva neklade nároky na vaše aktuální znalosti a dovednosti.
Potřebné znalosti a dovednosti se naučíte uvnitř tréninku. Ale je potřeba splnit následující:
✅ Chtít na sobě pracovat a přizpůsobit tomu svůj denní rozvrh.
✅ Být připravený nechat se vést experty a v praxi realizovat navržené akční kroky.
✅ Soustředit se na to, co je aktuálně důležité k dosažení výsledků.
✅ Za svoji práci a dosažené výsledky převzít plnou zodpovědnost.
✅ Aktivně se zapojovat do dění v komunitě. Jestliže vás kolegové v komunitě požádají o radu, zpětnou vazbu či pomoc, pomoci jim. Příště zase někdo pomůže vám.
Čas je důležitější než peníze
Všichni máme 24 hodin denně. Rozdíl je v tom, že ti úspěšní ho investují jinak než ti méně úspěšní.
Faktem je, že pokud s něčím začínáte nebo jste utopeni ve vlastních problémech, nemáte rozhled ani dostatek zkušeností.
Dalším neoddiskutovatelným faktem je, že přijít na vše sám je nemožné.
Jakou možnost si vyberete? Čemu dáte přednost? Máte nejméně dvě možnosti:
- Jít vlastní cestou pokusu a omylu. Strávit stovky hodin hledáním vlastních řešení. Promarnit spoustu času a peněz. Spoléhat se pouze na vlastní intuici, která vás však může zmást.
- Nebo se nechat navigovat od někoho, kdo se na místo, kam se chcete dostat, dostal již dávno před vámi, cestu si prošel a zná ji. Zná její nástrahy, úskalí a dokáže vás přes ně bezpečně a rychle převést.
Je to podobné, jako když stojíte na neznámém místě, nemáte mapu, nemáte tušení, kam se vydat, ale rozhodnout se musíte.
Moc dobře vím, o čem mluvím. Když jsem v roce 1992 v branži firemního nákupu začínal, neměl jsem ani tušení o čem tahle práce vlastně je.
Jednoduše řečeno, nevěděl jsem, neznal jsem, neuměl jsem, netušil jsem, ale měl jsem vůli a byl jsem vytrvalý.
Roky jsem zkoušel, hledal, díval se, jak to dělají ti nejlepší, a učil se.
Ne najednou, ne z ničeho nic, ale postupně to přicházelo. Postupně, jak jsem sbíral zkušenosti, a především se učil, učil a učil.
Pokud chcete uspět, zapněte si navigaci, nechte se vést a dosáhnete cíle mnohem rychleji a efektivněji.
Rekapitulace toho, co získáte
👉 On-line trénink 30denní výzva: Strategie vytváření úspor krok za krokem v praxi v hodnotě 27 000 Kč.
👉 Tři bonusy pro rychlejší a jednodušší cestu k dosažení úspor v hodnotě 45 500 Kč.
K obsáhlým materiálům, zahrnujícím mé osmadvacetileté zkušenosti nabyté vlastní nákupní praxí, navíc získáte tyto velmi hodnotné BONUSY.
- BONUS #1:Šablona (vzor) dokumentu tvorby plánu nákupu včetně ukázkového textu v hodnotě 1 500 Kč.
Nevím jak vy, ale při psaní různých dokumentů vždycky nejprve přemýšlím, o čem přesně text bude a jaké budou jeho hlavní části – jaká bude jeho osnova. Díky této šabloně nebudete muset hledat nebo vymýšlet vhodnou formu.
- BONUS #2:Získáte dvouměsíční přístup do ostrého softwaru PROEBIZ TENDERBOX v hodnotě 44 000 Kč bez DPH.
Díky tomu zjistíte, jak snadno se ovládá a jaké mimořádné úspory a zkrácení času nutného na realizaci výběrového řízení můžete dosáhnout.
- BONUS #3:Uzavřená diskusní facebooková skupina a komunita stejně naladěných kolegů z nákupní branže pro členy 30denní výzvy.
Osobně se vám budu věnovat a zodpovídat na vaše dotazy. Pro poskytnutí maximální podpory si na pomoc přizvu experty ze společnosti PROEBIZ. Společně se budeme starat, abyste dosáhli vytyčeného cíle.
Cena: SAMOSTATNĚ NEPRODEJNÉ. ZDARMA
Toto jsou tři bonusy, které vám pomohou realizaci strategie vytváření úspor zavést do praxe.
Chcete se naučit různé postupy vytváření úspor a přenést je do každodenních činností?
On-line trénink 30denní výzva: Strategie vytváření úspor krok za krokem v praxi vám poskytne návod, jak generovat úspory. Naleznete v něm know-how, které můžete ihned aplikovat v praxi.
Dává vám 30denní výzva smysl, ale firma již zavedla úsporná opatření a kompletní trénink vám neuhradí?
👉 Zkuste levnější variantu. Objednejte si samostatný ON-LINE KURZ a postupujte dle návodů sami. V členské sekci na vás budou čekat jednotlivá videa v rozsahu jednoho školícího dne.
👉 V této low-cost verzi počítejte s investicí 3 950 Kč bez DPH.
Získáte roční přístup k jednotlivým videím.
A to je vše. Rozhodnutí je na vás.