DOKONALE FUNGUJÍCÍ SKLAD

Co si představíte pod pojmem dokonale fungující sklad?

Jsou to dokonale vyladěné procesy? Kvalifikovaný personál? Peronál, který odvádí bezchybnou práci, protože je řízen precizně nastaveným informačním systémem? Nebo je to skladová zásoba, která přesně odpovídá požadavkům – není ani příliš vysoká, ani nic nechybí?

MOŽNÁ I VY ŘEŠÍTE STÁLE STEJNÉ PROBLÉMY

  • vleklé a neustálé inventurní rozdíly
  • nefungující automatizace procesů
  • časté logistické reklamace
  • svalování viny na nefunkční procesy v logistice (to my ne, to logistika)
  • nevhodné označení pozic a lokací
  • houbaření ve skladu (hledání ve skladu)
  • chybějící systém řídící zaměstnance a sklad – nikoliv obráceně
  • neúčinná a neefektivní vizualizace či komunikace s vedoucími nebo zaměstnanci skladu
  • chybějící best practice z ostatních skladů a logistických provozů
  • chybějící logistická rutina
  • neúspěšné zkracování průběžných dob vychystávání materiálu nebo
  • neplnění očekávání managementu na zadané cíle

Kvůli těmto chybám váš sklad nefunguje tak, jak by měl. Lidé jsou otrávení a zákazníci nespokojení.

Tento kurz navazuje na seminář Efektivní metody řízení stavu zásob: Jak snížit náklady a zvýšit obrátku zásob.

Podívejte se, jak vám pomůže ve vaší praxi. >>


Pokud tedy chcete vybudovat dokonalý fungující sklad, musí se opírat o dokonale fungující, nastavené a vyladěné čtyři základní pilíře:

  • lidi
  • procesy
  • standardy
  • a systém

Jestliže přemýšlíte o tom, jak toho dosáhnout, jak tento nelehký úkol zvládnout, tak právě pro vás jsme připravili tento seminář nazvaný Dokonale fungující sklad.


NA KONKRÉTNÍCH PŘÍKLADECH Z PRAXE SI UKÁŽEME, JAK TAKOVÝ DOKONALE FUNGUJÍCÍ SKLAD OPRAVDU VYPADÁ

  • Projdeme tři případové studie naprosto rozdílných funkčních skladů z různých oborů podnikání a pevně věříme, že bude pro vás dostatečnou inspirací, jak nejlepší principy, procesy, standardy a systémy aplikovat do vašeho dokonalého skladu.
  • Zásluhou těchto zajímavých a inspirativních příkladů úspěšných společností snadněji pochopíte, co to znamená mít účelný layout a opravdovou smart logistiku, plnou invence a inovace, kterou od vás očekává váš zákazník.
  • Uvidíte, jak je možné pomocí kvalitního softwaru řídit celý sklad a skladové lokace.
  • Odnesete si nápady, inspiraci, cestu a směr, jak nastavit dokonale fungující sklad plný inovací, energie, drajvu, efektivity, účelného pohybu skladníků a skvělého vedení lidí.
  • Získáte praxí ověřené tipy a rady, jak stran hardwaru, softwaru, tak i ověřené komunikační platformy pro vertikální a horizontální komunikaci.

Aby pro vás byl seminář maximálně přínosný, promyslete si a přineste si s sebou konkrétní dotazy. Během dne pak popíšete, s čím zápasíte a co potřebujete změnit či zlepšit.


A ZAPOJENÍM SPOLEČNÝCH ZKUŠENOSTÍ (I KOLEGŮ Z JINÝCH OBORŮ) NAJDEME POSTUPY, NÁSTROJE A STRATEGIE, KTERÉ VÁM POMOHOU:

  • zvýšit efektivitu práce skladníků
  • snížit počet zbytečných manipulací a neproduktivních jízd
  • optimalizovat a lépe využít úložná místa
  • optimalizovat skladovou zásobu
  • zvýšit rychlost a kvalitu vychystávání
  • zkrácení průběžných dob
  • zvýšit úroveň poskytovaného servisu vašim zákazníkům
  • efektivně předávat informace všem, kdo je potřebují
  • v neposlední řadě vše standardizovat, abyste se časem nevrátili do starých nefunkčních kolejí

JAK VÁM TENTO SEMINÁŘ POMŮŽE V LOGISTICKÉ PRAXI

Na semináři si představíme nezbytné podmínky fungování výkonného skladu. Teprve pokud je budete znát, dokonale je pochopíte, stane se logistika tou pravou konkurenční výhodou – teprve tehdy ustanou stížnosti na nefungující sklad a vaši zákazníci budou spokojeni. Po absolvování semináře porozumíte jak základním parametrům efektivity skladů, tak postupům a nástrojům, které jsou užitečné pro jeho dokonalé fungování.
V průběhu dne získáte návody, orientaci a rozhled i potřebné znalosti. Také si odnesete konkrétní postupy, které vám dopomohou k dalšímu rozvoji oddělení logistiky.

CO SE DÁLE DOZVÍTE

  • Jak postavit sklad na zelené louce a co potřebujete k tvorbě logistického konceptu, který je jeho nedílnou součástí.
  • Jak optimalizovat již léty zaběhnutý sklad.
  • Jaký software zvolit pro efektivní řízení skladových transakcí a jakou má investice návratnost.
  • Jaké jsou moderní trendy SW a HW řešení, co nabízí trh.
  • Jak fungují skladové lokace, čárové a QR kódy, co a jak jimi značit a používat je v každodenní praxi.
  • Jaké jsou moderní trendy.
  • Jak optimalizovat skladové uličky, příjmové, cross-dockové a pickovací lokace.
  • Jak funguje milk-run, FIFO regály a další moderní nástroje a metody štíhlé logistiky v praxi skladu.
  • Jak funguje princip kanbanu a kdy jej nasadit.
  • Jak logisticky nastavit konsignační sklad.
  • Proč je úloha mistra skladu pro firmu tak důležitá.
  • Jak má probíhat vertikální a horizontální komunikace uvnitř skladu.
  • Jaké jsou KPI’s logistiky a jak je využívat pro měření efektivity fungování skladu.

MÍT DOBŘE NASTAVENÝ SKLAD JE UMĚNÍ

A my se toto umění budeme společně učit. Budeme se společně učit, jak nastavit dokonalý sklad, který řídí zaměstnance a procesy, pomocí standardů a systémů.

KOMU JE SEMINÁŘ URČEN

Je určen manažerům nákupu, manažerům logistiky, mistrům a vedoucím skladů, kteří chtějí zlepšit fungování oddělení logistiky nebo skladového hospodářství. Dále je určen všem, kdo mají zájem se vzdělávat, kariérně růst a přinášet do společnosti nové nápady. Nápady, které výrazně zlepší fungování skladu.


ČAS ZAHÁJENÍ A PRŮBĚH SEMINÁŘE

Seminář se uskuteční 6. 10. 2020. Začíná v 9:00, předpokládaný konec je v 16:30.


MÍSTO KONÁNÍ

Hotel Occidental Praha Five**** (dříve Hotel Barceló Praha Five), Radlická 46, 150 00 Praha 5


JAKÁ JE CENA A CO ZA NÍ ZÍSKÁTE

Při včasné registraci seminář stojí 5 290 Kč. Zvýhodněná cena je platná pouze do 31. 8. 2020. Standardní vstupné, které je platné od 1. 9. 2020, činí 5 878 Kč bez DPH.

Návod na získání zvýhodněné ceny naleznete níže v části Jak získáte 10% slevu za včasnou registraci.

Cena zahrnuje:

  • účastnický poplatek
  • písemné materiály zahrnující osobní know-how lektora
  • celodenní občerstvení (káva, čaj, minerálka, zákusky)
  • oběd (polévka, hlavní jídlo, nealkoholický nápoj)
  • BONUSY v celkové hodnotě 4 000 Kč zdarma

JAK ZÍSKÁTE 10% SLEVU ZA VČASNOU REGISTRACI

Vyberte si verzi semináře. Klikněte na tlačítko OBJEDNAT SEMINÁŘ. Vyplňte objednávkový formulář a v části Slevový kód vložte kód predprodej4 a stiskněte tlačítko UPLATNIT SLEVOVÝ KÓD. Cena se automaticky přepočítá

BONUSY V HODNOTĚ 4 000 KČ ZDARMA

K tištěným materiálům, zahrnující osobní know-how lektora ověřené vlastní praxí, navíc získáte tyto velmi hodnotné BONUSY v ceně 4 000 Kč bez DPH:

  • BONUS # 1
    Vzor formuláře pro provedení auditu a jeho vyhodnocení podle metodiky 5S – principů štíhlého řízení v hodnotě 1 000 Kč.
  • BONUS # 2
    Přehled KPI’s používaných na vyhodnocení úrovně logistiky v hodnotě 1 500 Kč
  • BONUS # 3
    konzultace v hodnotě 1 500 Kč na témata probíraná na semináři, konzultace bude probíhat písemnou formou e-mailem a zahrnuje 1 hodinu práce. Čerpání bonusu je možné až do 30 dní po ukončení semináře.

Chcete se přihlásit právě teď? Klikněte na OBJEDNAT SEMINÁŘ a rezervujte si místo.


POŘÁD JEŠTĚ VÁHÁTE? NENÍ TŘEBA.

Protože jsem si naprosto jistí přínosem semináře pro zlepšení úrovně řízení vašich zásob, rozhodli jsem se usnadnit vám rozhodování a poskytnout vám garanci vrácení peněz.

Pokud se na seminář přihlásíte a během první hodiny zjistíte, že s obsahem a průběhem nejste spokojení, tak můžete seminář opustit a požádat o vrácení kupní ceny.

KDO SEMINÁŘ VEDE A PROČ MU DŮVĚŘOVAT

Ing. Aleš Mandák, ALog.

Působí jako poradce, interim manažer, kouč a mentor v oboru Supply Chain Management.
Obchodním a výrobním společnostem poskytuje poradenské služby zaměřené především na LEAN procesy, Globální Supply Chain Management na straně jedné a komplexní optimalizace logistiky a skladování, nákupu, plánování a výroby na straně druhé.
Má za sebou 19 let praxe v ředitelských a manažerských pozicích a také bohaté zkušenosti jako lektor vzdělávacích institucí a projektový manažer mnoha úspěšných projektů v Automotive i mimo ni.

Jde například o projekty v oblasti Procurementu, Logistiky a Plánování, optimalizační projekty Supply Chain Managementu, zavádění a optimalizace chodu konsignačního skladu nebo hodnocení dodavatelů.

Aleš je absolventem Mendelovy univerzity v Brně. Dále je aktivním členem americké asociace APICS (American Production and Inventory Control Society), členem Komory logistických auditorů ČR, auditorem dle ČSN ISO 9001, 14001, držitelem certifikátů Auditor logistiky a Certifikovaný Lean Six Sigma – Green Belt, stejně jako evropského logistického certifikátu ESLog.

PŘIHLÁŠENÍ NA SEMINÁŘ

Přihlášením na seminář souhlasíte s Všeobecnými obchodními podmínkami, s evidencí vašich kontaktních údajů (do doby, než požádáte o jejich vymazání a zrušení vašeho souhlasu, což je možné udělat kdykoliv) a se zasíláním informací či nabídek seminářů.