VIP MENTORING - KDYŽ CHCETE MÍT TY NEJLEPŠÍ MOŽNÉ VÝSLEDKY

✅ VYBUDUJTE úspěšné oddělení nákupu,

✅ NASTAVTE nejlepší možné strategie nákupu,

✅ DĚLEJTE úspěšná výběrová řízení,

✅ ZÍSKEJTE ze spolupráce s dodavateli maximum,

✅ VYJEDNEJTE si ty nejlepší možné podmínky...

... a to vše díky praxí osvědčeným způsobům, které používají úspěšné společnosti.

Odnášíte se semináře spoustu cenných informací a mnoho užitečných nástrojů, ale vaše myšlenky připomínají puzzle rozházené po zemi a nevíte, jak vše aplikovat v praxi?

Umím vám pomoci.

Marně se snažíte slnit důležitý úkol, váháte, protože nevíte jak dál, ale nadřízenému se to bojíte přiznat, a začínáte pochybovat, že to zvládnete?

Umím vám pomoci.

Bylo vám po nástupu na vaši pozici celkem jasné, jak to všechno budete dělat a jak to bude fungovat, ale nyní se s tím čím dál víc trápíte a přešlapujete na místě, protože si nevěříte?

Umím vám pomoci.


Je naprosto normální/přirozené nevědět si rady, váhat, protože něco neznáte nebo neumíte.


Hodil by se vám návod, kde byste se dozvěděli, co máte dělat? Hodila by se vám pomoc někoho, kdo tam, kam se chcete dostat, již byl a dokáže vás bezpečně navigovat?

  •  Přivítali byste možnost svoje názory prokonzultovat s odborníkem z branže?
  •  Jaké by to bylo mít jistotu, že děláte svoji práci dobře, že dokážete reagovat rychle, že dokážete najít správné řešení?
  •  Líbilo by se vám zbavit se stresu a obav, jestli to děláte dobře a jestli něco podstatného neopomíjíte?

TRVALO MI DLOUHÉ ROKY, NEŽ JSEM SE DOKÁZAL NA NÁKUP PODÍVAT Z NADHLEDU A NEŽ JSEM NAŠEL FUNKČNÍ SYSTÉM

Dnes, když mám možnost pracovat se spoustou nákupčích, vidím, jaké chyby dělají. Často to jsou chyby, které jsem v minulosti dělal také.

Faktem je, že stát se dobrým nákupčím nebo vybudovat opravdu fungující oddělení nákupu nelze přes noc.

JAKÉ JSOU 3 HLAVNÍ DŮVODY, PROČ NEMÁTE VÝSLEDKY, JAKÉ BYSTE CHTĚLI?

  • Jaký je první problém? Absence strategického řízení.
  • Jaký je druhý problém? Absence efektivního systému, podle kterého by nákupčí, respektive oddělení nákupu smysluplně pracovalo.
  • Jaký je třetí problém? Nedostatečně proškolený nákupní tým. 

A pokud má nákup výsledky, tak je neumí dostatečně „prodávat“. I proto jsou jiná oddělení vnímána jako důležitější – nákup nemá dostatečnou vážnost.


CHCETE JÍT TRNITOU CESTOU POKUSŮ A OMYLŮ?

Byl jsem na tom podobně.

Trvalo mi řadu let, než jsem si dokázal určit správné klíčové činnosti, vybrat ty správné nástroje, vše skloubit a propojit, abych pracoval maximálně efektivně – aby oddělení nákupu fungovalo.

Přišel jsem na to, že nestačí být dobrým nákupčím, který se vyzná v nakupovaném sortimentu a umí vyjednávat. Že nestačí umět určit správné krátkodobé cíle, mít organizační schopnosti a vytyčit cestu. Ale je nutné se podívat nákup z nadhledu a vytvořit fungující systém provázaný s chodem celé společnosti.


Chcete opakovat stejné chyby, kterých se dopustil někdo před vámi? 

Anebo si chcete usnadnit život a rychle dosáhnout výsledků?


  • Máte pochybnosti, zdali to zvládnete?
  • Nevíte, na co se zaměřit nejdříve?
  •  Připadá vám, že se z vás stal hasič požárů?
  •  Nejsou vaše výsledky v souladu s očekáváním?
  •  Dal vám nadřízený najevo nespokojenost?

NEVÍTE CO S TÍM?

Něčím podobným jsem si prošel také. Tehdy bych velmi ocenil nějaký manuál, podle kterého postupovat, abych nemusel vymýšlet vymyšlené. Pomoc někoho zkušeného, abych se nemusel stresovat a v práci nemusel trávit 12 hodin denně.

Faktem je, že pokud s něčím začínáte nebo jste utopeni ve vlastních problémech, nemůžete mít rozhled ani dostatek zkušeností. Dalším neoddiskutovatelným faktem je, že přijít na vše sám je nemožné.

JAK VÁM VIP MENTORING KONKRÉTNĚ POMŮŽE?

Podívám se na váš nákup nezaujatýma očima, položím vám řadu všetečných a možná i nepříjemných otázek, řeknete mi svoje plány a já vám ukážu, jak jich dosáhnout.

Neslibuji zázračný úspěch ze dne na den. Neslibuji, že se to zařídí samo od sebe. Bude to vyžadovat spolupráci na vaší straně pří realizaci doporučení.

Společně vytvoříme konkrétní plán aktivit, a vy budete vědět CO, PROČ, KDY a JAK přesně máte dělat.

  •  Podrobně spolu probereme, kde zrovna vás tlačí bota. Podíváme se na to, co se vám povedlo, co vám funguje, na čem musíme zapracovat a co musíme změnit.
  •  Podíváme se na váš nákup z nadhledu, vytyčíme si cíl a ukážeme jasnou cestu, jak se k cíli dostat – plán a jak ho krok za krokem plnit.
  • Budu na vás pečlivě dohlížet, aby se vám zvolený plán jednotlivých činností podařilo realizovat a dotáhnout do konce – pomohu vám dlouhodobě se soustředit na klíčové věci.

JAK BUDE MENTORING PROBÍHAT?

  • Na prvním setkání se podíváme, kde vás "talčí bota" a řekneme si CO se s tím dá dělat. 
  • Promyslíme si, JAK budeme postupovat a navrhneme konkrétní akční plán.
  • Následně začneme pracovat na dílčích úkolech.
  • Všechno bude postavené na praxí prověřených principech a metodách, abyste to jednou udělali a v ideálním případě to fungovalo navěky.
  • Následující tři týdny budeme podle plánu pracovat na splnění jednotlivých kroků.

POTKÁME SE OSOBNĚ NEBO ON-LINE

  • Konzultace bude probíhat jednou týdně po dobu čtyř týdnů a to buď osobně v Praze nebo on-line (Teams, Meet, Skype). Případně si spolupráci rozdělíme na delší časové období (to když budete potřebovat více času na realizaci akčních kroků).
  • Časově vás nebudu omezovat. Skončíme tehdy, až budete vědět, co přesně máte v následujícím období dělat. 
  • Ze zkušenosti z různých projektů vím, že vám ukážu nákup z jiného úhlu pohledu.

Tady je zkušenost jedné klientky.

„Pana Cirkovského jsme oslovili, aby provedl celkovou analýzu nákupu a pomohl s tvorbou vhodné strategie pro tuto důležitou oblast. Analýza byla provedena velmi podrobně a profesionálním pohledem, který má. Odhalila velmi neuspokojivý stav a tím připravil půdu pro nezbytné změny. Vedení společnosti přiměl k zamyšlení nad stávajícím stavem. Ukázal nám, jak pozitivní dopad na společnost správné nastavení nákupních procesů může mít a co všechno ji to přinese. Práce pana Cirkovského je velmi profesionálním a na vysoké úrovni. Pokud jsou jeho podněty správně pochopeny, dokáží být obrovským přínosem pro nastartování procesu změn. Velmi si vážím jeho podnětů a doufám, že se podaří jeho poznatky přenést do praxe.“
Leona NičováManažer nákupu a logistiky, MASO-PROFIT s.r.o.

PROČ ZROVNA JÁ A PROČ MI DŮVĚŘOVAT?

Pokud se ještě neznáte, jmenuji se Jaroslav Cirkovský.

Jsem absolventem britského vysokoškolského programu zaměřeného na strategické řízeni a držitelem titulu Master of Business Administration (MBA) uděleného britskou Nottingham Trent University. Na OPEN UNIVERSITY CR, BUSINESS SCHOOL jsem získal Profesionální diplom v managementu.

Dále jsem absolvoval řadu kurzů, seminářů a konferencí se zaměřením na problematiku nákupu. Mezi dlouhodobé kurzy, kde je nutné složit zkoušky, lze zařadit kurz Manažer logistiky, který je certifikován Komorou logistických auditorů, kurz Trénink trenérů , Preparation for Certified Purchasing Professional (CPP) či  Preparation for Certified Professional Purchasing Manager (CPPM) pořádaný The American Purchasing Society.

 

Zde jsem dále absolvoval kurzy Managing Inventory, Esential Law for Buyers ans Sellers, Math for Purchasing and Business a Applied Cost and Price Analysis.

Problematice firemního nákupu a obchodu se věnuji od roku 1992. Jako nákupní manažer jsem působil v prostředí českých i zahraničních společností (LOM PRAHA s.p.; Letiště Praha, a. s.; Globus ČR, k.s.; SPAR Česka Obchodní Společnost s.r.o. nebo VETRO – PLUS a.s.).

V současné době pomáhám profesionálním nákupčím nebo firmám řešit problémy, které je trápí a sami na ně již nestačí. Svým klientům mimo jiné napomáhám zvyšovat kvalifikaci, odhalovat prostor pro úspory nebo zvyšovat úroveň firemního nákupu.

Jako lektor jsem vedl 249 seminářů, kterými prošlo 1 893 účastníků.

0
V nákupu od roku
0
Počet účastníků seminářů
0
Počet odškolených kuzů

S JAKOU INVESTICÍ JE ZAPOTŘEBÍ POČÍTAT?

Čtyřtýdenní VIP mentoring stojí 29 990 Kč bez DPH měsíčně. Není to malá částka, ale soudím, že vám ani nejde o to, aby to stálo co nejméně.

Více vám jde o to, aby vám naše spolupráce přinesla konkrétní výsledky – úspory, lepší nákupní ceny, efektivnější procesy nebo lepší strategii.

PRO KOHO JE VIP MENTORING?

VIP mentoring není vhodný pro každého. Kdo chce, hledá způsob, CO a JAK dělat, kdo nechce, hledá důvod, PROČ TO NEJDE. Chci a umím pomoci pouze lidem, kteří chtějí…

Abych měl jistotu, že vám mohu opravdu pomoci, musím o vás něco vědět. Napište mi prosím odpovědi na tyty otázky:

  • Pro jakou společnost a v jaké oblasti pracujete?
  • Jakou zastáváte pozici?
  • Jak dlouho děláte v nákupní branži?
  • Na jaké úrovni se v současnosti podle vás nachází váš firemní nákup (váš odhad)?
  • Jak je velký váš nákupní obrat?
  • Kdo všechno se nákupem ve společnosti zabývá?
  • S čím konkrétně potřebujete pomoci?

Když z vašich odpovědí usoudím, že mám pro vaši situaci dostatek znalostí a zkušeností, potvrdím vám to. To vše proto, aby pro vás byla naše spolupráce maximálně přínosná.

 

MAPIŠTE MI, OZVU SE VÁM

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely vyřešení vašeho dotazu.