MICROSOFT EXCEL PRO NÁKUPČÍ

Zpracováváte velké množství dat?

Bez ohledu na to, zdali analyzujete historii svých nákupů nebo například porovnáváte nabídky dodavatelů, pravděpodobně k této činnosti používáte MS Excel. Abyste dokázali naplno využívat schopností tohoto mocného nástroje, musíte jej velmi dobře ovládat.

Abychom vám usnadnili získávání kvalitních informací pro vaše rozhodování či sledování výkonnosti, připravili jsme pro vás speciální seminář Microsoft Excel pro nákupčí.

Kurz je zaměřen na představení efektivních postupů při zpracovávání různých druhů tabulek a využívání tohoto nástroje v každodenní nákupní praxi.

Na školení se naučíte naplno využívat úžasných schopností Excelu a také vám představíme méně známé nástroje, které se vám v praxi budou hodit.

Námi doporučované techniky a postupy si budete osvojovat prostřednictvím krátkých případových studií, které si s sebou odnesete pro pozdější využití.

JAK VÁM TENTO SEMINÁŘ POMŮŽE V NÁKUPNÍ PRAXI

Na semináři Microsoft Excel pro nákupčí se naučíte vytvářet tabulky a výdajové analýzy s ohledem na specifika vašeho firemního nákupu tak, aby vás žádný běžný postup při zpracování tabulek v tomto programu nevyvedl z míry.

Díky znalostem získaným na tomto prakticky zaměřeném kurzu bude vaše práce v Excelu radostí. Zrychlíte vaše stávající postupy a naučíte se nové, efektivnější.

Na školení vám představíme praktické vzory pro činnost nákupčího, které sami úspěšně používáme praxi.

CO SE DÁLE DOZVÍTE

Praktické informace, které vám pomohou v následné každodenní praxi:

  • Jak vytvořit model pro vyhodnocení nabídek a cen od dodavatelů s využitím vah a kritérií.
  • Postupy pro efektivní rozhodování při zpracování nákupní tabulky.
  • Ukážeme si, jak porovnávat nabídky a ceny dodavatelů za pomoci grafů.
  • Představíme vám nástroje pro orientaci v rozsáhlých datech a pro analýzu výdajů..
  • Naučíte se analyzovat nákupní data pomocí kontingenční tabulky.
  • Osvojíte si pokročilé metody získávání dat z nákupních sestav.
  • Představíme vám ABC analýzu a Paretovo pravidlo.
  • Na funkčním modelu se naučíte vytvářet pokročilou výdajovou analýzu.
  • Dozvíte se, jak zrychlit rutinní práce za pomoci maker.

KDO BY SE MĚL SEMINÁŘE ZÚČASTNIT

Seminář Microsoft Excel pro nákupčí je určen pracovníkům oddělení nákupu, kteří zpracovávají, analyzují, vyhodnocují a interpretují nákupní data (např. nabídky dodavatelů, hodnocení dodavatelů, různé výdajové analýzy, obratové statistiky, cenové přehledy či plány nákupu). Toto školení je vhodné pro všechny mírně pokročilé uživatele, tedy zájemce o školení, kteří prostředí MS Excelu alespoň trochu znají.

CO ŘÍKAJÍ ZÁKAZNÍCI

Možná si říkáte, že to sice zní zajímavě, ale že chcete důkazy. Že vám učat na semináři k něčemu opravdu bude. Nechme tedy mluvit klienty, kteří už absolvovali nějaký kurz a aplikují různé tipy, rady a návody ve své každodenní nákupní praxi:

„Seminář Microsoft Excel pro nákupčí byl pro mne opravdu velice přínosný. Otevřel se mi nový obzor pro využívání Excelu v mé každodenní nákupní praxi. I přes to, že jsem pokročilým uživatelem, naučil jsem se plno nových věcí, a hlavně jsem díky semináři zlepšil používání funkcí. Školení bylo vedeno profesionálně a lidsky. Velice rád využiji nabídky dalších kurzů portálu Excelentní nákup.“
Martin VondraLICON HEAT s.r.o.
„Absolvovala jsem semináře MS Exel pro nákupčí & Strategie vytváření úspor krok za krokem. Oba dva kurzy hodnotím velice pozitivně, zejména pak MS Exel. Získal jsem mnoho užitečných rad a tipů, které mi velice usnadní denní rutinu. Seminář se zaměřením na úspory jsem bral jako jakési doladění běžné praxe. Moje očekávání byla jednoznačně splněna. Seminář je spíše určen pro nákupčí v začátcích, ale i přesto je velice inspirativní díky praktickým příkladům i pro zkušenější hráče. Mohu jen doporučit.“
Zdenko KamenickýWestRock
„Kurz Microsoft Excel pro nákupčí naprosto splnil má očekávání, zejména v oblasti prohloubení znalostí Excelu pro práci nákupčí. Nejvíce se mi líbila komplexnost školení, kde byly pokryty všechny hlavní oblasti jako základní funkce, vzorce, kontingenční tabulky a grafy. Dále oceňuji i flexibilitu trenéra, kdy skladba školení byla přizpůsobena dle požadavků účastníků a jejich pokročilosti znalostí Excelu. Skutečně hodnotné školení, které by měl absolvovat každý nákupčí, využívající při své práce MS Excel.“
Andrea ŘehákováHoneywell, spol. s r.o.

ČAS ZAHÁJENÍ A PRŮBĚH SEMINÁŘE

Seminář se uskuteční 16. 6. 2020. Začíná v 9:00, předpokládaný konec je v 16:30.


MÍSTO KONÁNÍ

Školící místnost firmy Edumatik, spol. s r.o., Dlouhá 16, Praha 1 (mapa je zde).


JAKÁ JE CENA A CO ZA NÍ ZÍSKÁTE

Při včasné registraci seminář stojí  3 900 Kč bez DPH (4 719 Kč s DPH 21 %) a cena zahrnuje:

  • účastnický poplatek,
  • celodenní občerstvení (káva, čaj, minerálka, zákusky),
  • oběd (polévka, hlavní jídlo, nealkoholický nápoj),
  • BONUSY v celkové hodnotě 3 000 Kč.

Zvýhodněná cena je platná pouze do 30. 4. 2020. Standardní vstupné, které je platné od 1. 5. 2020, činí  4 400 Kč bez DPH (5 324 s DPH).


JAK ZÍSKÁTE SLEVU 500 KČ ZA VČASNOU REGISTRACI

Klikněte na tlačítko OBJEDNAT SEMINÁŘ. Vyplňte objednávkový formulář a v části Slevový kód vložte kód EXCELPRONAKUPCI a stiskněte tlačítko UPLATNIT SLEVOVÝ KÓD. Cena se automaticky přepočítá. 


BONUSY V HODNOTĚ 3 000 KČ ZDARMA

  • BONUS # 1
    Funkční model ve formátu MS Excel, pomocí kterého provedete analýzu svého nákupního portfolia v hodnotě 1 000 Kč,
  • BONUS # 2
    Konzultace v hodnotě 2 000 Kč na téma probírané na semináři. Konzultace bude probíhat písemnou formou e-mailem a zahrnuje 2 hodiny práce. Čerpání bonusu je možné až do 30 dní po ukončení semináře.

Chcete se přihlásit právě teď? Klikněte na OBJEDNAT SEMINÁŘ a rezervujte si místo.


POŘÁD JEŠTĚ VÁHÁTE? NENÍ TŘEBA.

Protože jsem si naprosto jistí přínosem semináře pro zlepšení úrovně řízení vašich zásob, rozhodli jsem se usnadnit vám rozhodování a poskytnout vám garanci vrácení peněz.

Pokud se na seminář přihlásíte a během první hodiny zjistíte, že s obsahem a průběhem nejste spokojení, tak můžete seminář opustit a požádat o vrácení kupní ceny.

KDO PRO VÁS SEMINÁŘ PŘIPRAVIL A PROČ AUTORŮM DŮVĚŘOVAT

Programem vás bude provázet Daniel Mikláš, který je specialistou v problematice Microsoft Excelu. Mimo jiné se věnuje návrhům, modelování a analýzám nákupních i jiných ekonomických postupů. Práci v Excelu a lektorování se zabývá více jak 20 let. Jeho kurzy za tu dobu navštívil bezpočet spokojených frekventantů. Kromě pořádání otevřených seminářů také realizoval mnoho excelových řešení na klíč. Daniel Mikláš je jednatelem vzdělávací společnosti Edumatik, spol. s r.o.
Druhým spoluautorem semináře je Jaroslav Cirkovský. Jarda se v oblasti firemního nákupu a obchodu pohybuje od roku 1992. Jako nákupní manažer jsem působil v prostředí českých i zahraničních společností. Nyní se věnuje lektorské činnosti v kurzech pro profesionální nákupčí a o svoje znalosti se pravidelně dělí na svém blogu.

PŘIHLÁŠENÍ NA SEMINÁŘ

Přihlášením na seminář souhlasíte s Všeobecnými obchodními podmínkami, s evidencí vašich kontaktních údajů (do doby, než požádáte o jejich vymazání a zrušení vašeho souhlasu, což je možné udělat kdykoliv) a se zasíláním informací či nabídek seminářů.