Jedním z nejčastějších důvodů, proč je firemní nákup na nízké úrovni, proč oddělení nákupu nefunguje nebo proč nákupčí pracují pod svoje možnosti (jedou na půl plynu) je skutečnost, že chybí...
STRATEGICKÉ ŘÍZENÍ NÁKUPU A STRATEGIE ODDĚLENÍ NÁKUPU
Zažil jsem to. Proto jsem investoval desítky tisíc do svého vzdělávání. Roky jsem se učil od celé řady špičkových profesionálů. Hledal a zkoušel jsem, než jsem zjistil, na které klíčové činnosti se zaměřit a jak zvýšit úroveň firemního nákupu.
Vy touto trnitou a zdlouhavou cestou jít nemusíte. Nemusíte ztrácet drahocenný čas a můžete hmatatelných výsledků dosáhnout mnohem rychleji.
Když o vašem oddělení nákupu někdo řekne, že nefunguje, co tím vlastně myslí?
Vždyť děláte stále stejné věci. Za co nejnižší ceny a v nejkratším čase se snažíte nakoupit kvalitní produkty.
Jenže opakováním stále stejných činností dosáhnete stejných výsledků. Některé činnosti, které denně děláte, vypadají jako nezbytné, další jako zcela klíčové.
ALE OPRAVDU JSOU TAK DŮLEŽITÉ?
Co když vám tyto činnosti ve skutečnosti mnoho nepřináší?
Vyspělé a světoznámé společnosti velmi dobře vědí, že nákup, respektive strategický nákup, nevede pouze ke snížení dodavatelských cen a k zajištění kvalitních produktů v nejkratší době.
Úkolem strategicky řízeného nákupu je nakupovat ve správné kvalitě, kvantitě a čase. Navíc od správného a bezpečného dodavatele.
ALE TO NENÍ ZDALEKA VŠE.
Strategický nákup se dlouhodobě a systematicky zaměřuje na:
- uspokojení potřeby interního zákazníka,
- kontrolu všech finančních prostředků vynakládaných na nákup zboží a služeb,
- vyhledávání prostoru pro možné úspory,
- optimalizaci nákupního procesu a zvýšení jeho flexibility,
- snížení nákupního rizika a ochranu společnosti,
- plus podporuje inovace a vývoj.
Tímto podstatným způsobem strategický nákup přispívá ke zvýšení konkurenceschopnosti společnosti, k dosažení firemních cílů a v neposlední řadě také ke zvýšení hodnoty firmy.
Stává se respektovaným partnerem pro interní zákazníky. Pro vedení pak partnerem pro diskuzi nad fungováním a směřováním firemního nákupu.
JAK VÁM TENTO SEMINÁŘ POMŮŽE V NÁKUPNÍ PRAXI
Na semináři STRATEGICKÉ ŘÍZENÍ NÁKUPU A STRATEGIE ODDĚLENÍ NÁKUPU si osvojíte v praxi osvědčené dovednosti nezbytné pro zavedení používání metod a nástrojů strategického řízení nákupu, které vám pomohou zvýšit úrovně vašeho firemního nákupu.
Představíme si postupy a metody pro optimalizaci procesu nákupu a snižování jeho nákladů. Dále také získáte návod pro nastavení pravidel nákupu, určení přesných rolí a odpovědností, které jsou s jednotlivými rolemi neodmyslitelně spjaty.
Dále se dozvíte, jaké klíčové faktory nákup ovlivňují a co vše musíte zohlednit při volbě správné strategie nákupu.
Na semináři nebudete jen nečinně sedět a poslouchat. Během realizace případové studie na téma „Zlepšení fungování oddělení nákupu“ si porovnáte vaše návrhy a postup jejich implementace s kolegy z branže.
PODÍVEJTE SE NA KRÁTKOU VIDEOUKÁZKU
CO SE DÁLE DOZVÍTE
- Jakým klíčovým činnostem se při řízení nákupu věnovat a proč.
- Na které klíčové procesy nákupu se zaměřit a proč.
- Jak identifikovat pracovní role a rozdělit odpovědnost.
- Jaké jsou klíčové parametry výkonnosti nákupu.
- Proč je důležité správné rozdělení nakupovaného sortimentu zboží a služeb.
- Jaké faktory ovlivňují strategii oddělení nákupu.
- Jak optimálně nastavit strategie oddělení nákupu.
- Jaké analýzy se k oblasti nákupu vztahují a jak je použít v praxi.
- Jak rozvíjet oddělení nákupu a zvyšovat jeho efektivitu.
- Jak zvýšit úroveň jeho vnímání v očích interních zákazníků.
- Proč je důležitá IT podpora nákupu a jak ji využít pro vyjednání lepších dodavatelských podmínek a cen.
KOMU JE SEMINÁŘ URČEN
Seminář je určen manažerům logistiky, manažerům nákupu, nákupčím a střednímu i vyššímu managementu společností všech velikostí, kteří chtějí oddělení nákupu řídit a vlastní nákupní činnost realizovat na základě promyšlené strategie. Dále je seminář určen referentům nákupu, kteří mají zájem se vzdělávat a kariérově růst.
CO ŘÍKAJÍ ZÁKAZNÍCI
Možná si říkáte, že to sice zní zajímavě, ale že chcete důkazy. Že vám učat na semináři k něčemu opravdu bude. Nechme tedy mluvit klienty, kteří už absolvovali nějaký kurz a aplikují různé tipy, rady a návody ve své každodenní nákupní praxi:
Absolvoval jsem kurz Strategické řízení nákupu a strategie nákupu. Seminář byl velice obsáhlý a poučný, obsahoval velmi užitečné informace v oblasti strategie, analýzy a rozvoj firemního nákupu. Co jsem si ze semináře odnesl? Určitě mnoho zkušeností, různých poznatků, jak od kolegů se kterými jsem kurz absolvoval, tak i od velmi zkušeného lektora pana Cirkovského, který celou prezentaci velice srozumitelně popisoval a řešil na konkrétních případech ze své dlouholeté praxe. Za to chci panu Cirkovskému samozřejmě poděkovat a jsem rád, že s námi sdílel tyto svoje letité zkušenosti. Seminář bych určitě doporučil každému, kdo potřebuje rady ohledně firemního nákupu.
Seminář na téma Strategické řízení nákupu a strategie nákupu byl pro mě velice přínosný. Absolvovala jsem již několik školení, která se zabývala podobnou problematikou, ale jen z mála jsem odcházela s pocitem, že mě o něco obohatila. Získala jsem jasnou představu, jak by strategické řízení nákupu mělo být implementováno v daném subjektu. Lektor informace předával srozumitelnou formou a uváděl příklady z praxe, což velmi kvituji. Určitě se velmi ráda zúčastním dalších programů, které budou pod vedení p. Cirkovského.
Školení mi napomohlo k propojení mé dosavadní praxe s teoretickými poznatky. Jasný přínos jsem viděl ve zdokonalení se, jak lépe definovat a následně prosadit své názory, což jsem z daleka neuměl. Také diskuse s člověkem, který prošel bohatou praxí, mi přinesla nové poznatky a názory, které postupně vyhodnocuji a budu se snažit toto v mé praxi dále aplikovat.
ČAS ZAHÁJENÍ A PRŮBĚH SEMINÁŘE
Seminář se uskuteční 9. 10. 2024. Začíná v 9:00, předpokládaný konec je v 16:30.
MÍSTO KONÁNÍ
Hotel Occidental Praha Five**** (dříve Hotel Barceló Praha Five), Radlická 46, 150 00 Praha 5
POZNÁMKA: V případě nepřiznivé epidemiologické situace nebo při malém počtu přihlášených účastníků se seminář uskuteční v plánovaném termínu on-line formou. Výuka probíhá v platformě Microsoft Teams.
Aby byl váš zážitek z kurzu plnohodnotný, je zapotřebí, aby byl váš počítač vybavený funkční kamerou a mikrofonem. Pokyny k připojení dostanete e-mailem před začátkem kurzu.
Nejsou to webináře, na kterých jen posloucháte přednášejícího a možná něco napíšete do chatu.
Skrze různé aktivity budete zapojeni do průběhu – budeme intenzivně pracovat. V průběhu dne budete mít prostor na sdílení vlastních zkušeností a postřehů se všemi účastníky.
CO VŠECHNO ZA VAŠI INVESTICI ZÍSKÁTE
- VSTUPENKU na celodenní seminářOsobní know-how lektora ověřené vlastní praxí - Kvalitní podrobné materiály jsou samozřejmost - Můžete se soustředit na výklad, nebude to diktát - K prezentaci se můžete kdykoliv vrátit a stále budete vědět, co jsme probírali
- BONUS # 1Test hodnocení nákupních znalostí – funkční model ve formátu MS Excel. 25 otázek vám ukáže vaše silné stránky a prostor pro zlepšení. Hodnota bonusu je 500 Kč.
- BONUS # 2Přehled 47 nejčastějších KPIs používaných na řízení strategického a operativního nákupu s vysvětlením proč konkrétní KPI měřit a jak často v hodnotě 1 500 Kč.
- BONUS # 3Velký test hodnocení úrovně nákupu. 78 otázek rozebere váš nákup do šroubku a pomůže vám nalézt cestu, jak ho posunout na vyšší úroveň. Hodnota bonusu je 5 000 Kč.
REKAPITULACE TOHO, CO ZA VAŠI INVESTICI ZÍSKÁTE
Celodenní seminář | (hodnota PROFI varianty 7 990 Kč) |
---|---|
BONUS # 1 Test hodnocení nákupních znalostí | (hodnota 500 Kč) |
BONUS # 2 Přehled 47 nejčastějších KPIs | (hodnota 1 500 Kč) |
BONUS # 3 Velký test hodnocení úrovně nákupu | (hodnota 5 000 Kč) |
Celkem 14 990 Kč
Nebudu vám účtovat čásku 14 990 Kč, to je hodnota semináře a bonusů PROFI varianty.
Cena semináře začíná
od 6 741 Kč
Cena je uvedená se slevou za včasnou registraci v Kč bez DPH.
10% SLEVA ZA VČASNOU REGISTRACI
Při včasné registraci na seminář získáte 10% slevu. Zvýhodněná cena je platná pouze do 31. 8. 2024. Od 1. 9. 2024 platí standardní vstupné.
Vyberte si verzi semináře. Klikněte na tlačítko OBJEDNAT SEMINÁŘ. Vyplňte objednávkový formulář a v části Slevový kód vložte kód PREDPRODEJ4 a stiskněte tlačítko UPLATNIT SLEVOVÝ KÓD. Cena se automaticky přepočítá.
JAK VYSOKOU ČÁSTKU JSTE OCHOTNI INVESTOVAT, ABY VAŠE ODDĚLENÍ NÁKUPU BYLO NA ŠPIČKOVÉ ÚROVNI?
Chcete mít ty nejlepší možné výsledky? Umím vám pomoci. Podívejte se v čem a jak. Kliněte zde na VIP MENTORING. >>>
Chcete se přihlásit právě teď? Klikněte na OBJEDNAT SEMINÁŘ a rezervujte si místo.
POŘÁD JEŠTĚ VÁHÁTE? NENÍ TŘEBA.
Protože jsem si naprosto jistí přínosem semináře pro zlepšení úrovně řízení vašich zásob, rozhodli jsem se usnadnit vám rozhodování a poskytnout vám garanci vrácení peněz.
Pokud se na seminář přihlásíte a během první hodiny zjistíte, že s obsahem a průběhem nejste spokojení, tak můžete seminář opustit a požádat o vrácení kupní ceny.
KDO SEMINÁŘ VEDE A PROČ MU DŮVĚŘOVAT
Jaroslav Cirkovský
Jsem absolventem britského vysokoškolského programu zaměřeného na strategické řízení a držitelem titulu Master of Business Administration (MBA) uděleného britskou Nottingham Trent University.
Na OPEN UNIVERSITY CR, BUSINESS SCHOOL jsem získal Profesionální diplom v managementu.
Stále na sobě tvrdě pracuji a vzdělávám se. Absolvoval jsem řadu kurzů, seminářů a konferencí se zaměřením na problematiku nákupu a to v ČR i zahraničí.
O svoje znalosti se pravidelně dělím na svém blogu.
PŘIHLÁŠENÍ NA SEMINÁŘ
Přihlášením na seminář souhlasíte s Všeobecnými obchodními podmínkami, s evidencí vašich kontaktních údajů (do doby, než požádáte o jejich vymazání a zrušení vašeho souhlasu, což je možné udělat kdykoliv) a se zasíláním informací či nabídek seminářů.